Go Back   Maryland Shooters > Search Forums
Don't Have An Account? Register Here

Join MD Shooters

Showing results 1 to 35 of 305
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: Red1917
Forum: Competitive Shooting November 26th, 2020, 04:24 PM
Replies: 41
Views: 1,119
Posted By Red1917
Here’s the round counts from the last 3 gun...

Here’s the round counts from the last 3 gun match:

Approx. Round Count (if you don't miss)
Rifle - 50
Shotgun - 30 plus 2 optional slugs
Pistol - 20
Shotgun/Pistol - 40

So up to 70 shotgun...
Forum: Black Powder November 18th, 2020, 11:49 PM
Replies: 63
Views: 1,941
Posted By Red1917
I have a pietta 1851 navy I got a while back and...

I have a pietta 1851 navy I got a while back and used to shoot quite a bit. It came with pretty much everything I needed besides powder caps wads and bullets for like $150 or something like that...
Forum: Wanted to Buy October 29th, 2020, 02:01 PM
Replies: 12
Views: 552
Posted By Red1917
There's a VZ2008 in the classifieds right now

There's a VZ2008 in the classifieds right now
Forum: Wanted to Buy October 16th, 2020, 07:05 PM
Replies: 15
Views: 949
Posted By Red1917
Yeah the Korean surplus is the way to go

Yeah the Korean surplus is the way to go
Forum: Curio and Relic (C&R) October 11th, 2020, 11:36 PM
Replies: 20
Views: 1,256
Posted By Red1917
Yup that was me lol

Yup that was me lol
Forum: Curio and Relic (C&R) October 11th, 2020, 07:50 PM
Replies: 20
Views: 1,256
Posted By Red1917
I saw it in person while I was there picking up...

I saw it in person while I was there picking up something else, super cool rifle
Forum: Recreational Shooting October 7th, 2020, 11:09 AM
Replies: 28
Views: 1,168
Posted By Red1917
Used these stands on the 200 for everything from...

Used these stands on the 200 for everything from 5.45 to .30-06, 7.62x54r, 7.5 swiss, etc. with no issues if you find a good spot and knock them in deep, they hold up pretty well
Forum: Competitive Shooting October 2nd, 2020, 02:12 PM
Replies: 83
Views: 3,648
Posted By Red1917
Yup on the 15th. Dummy shells are a great way to...

Yup on the 15th. Dummy shells are a great way to practice
Forum: Competitive Shooting October 1st, 2020, 08:39 PM
Replies: 83
Views: 3,648
Posted By Red1917
All good, got a Thursday night shotgun shoot in 2...

All good, got a Thursday night shotgun shoot in 2 weeks just before the match, if you can make that
Forum: Shotguns October 1st, 2020, 04:39 PM
Replies: 17
Views: 673
Posted By Red1917
Kinda depends on your primer/wad/hulls, here is a...

Kinda depends on your primer/wad/hulls, here is a good place to start though: http://www.alliantpowder.com/reloaders/RecipeList.aspx?gauge=12&gtypeid=3

I've used clay dot, green dot, and titewad...
Forum: Competitive Shooting September 28th, 2020, 09:59 PM
Replies: 83
Views: 3,648
Posted By Red1917
Cool, I think once you see things you’ll want to...

Cool, I think once you see things you’ll want to shoot, bring some wrap around eye protection and ear pro since we’ll be shooting steel, I’ll bring my belt so you can check it out
Forum: Competitive Shooting September 27th, 2020, 09:49 PM
Replies: 83
Views: 3,648
Posted By Red1917
Totally up to you, however much you want to...

Totally up to you, however much you want to shoot. Typical practice course will be like 8-12 rounds or so and a little moving/shooting behind or through barricades and stuff.

There’s lots of good...
Forum: Competitive Shooting September 27th, 2020, 12:52 PM
Replies: 83
Views: 3,648
Posted By Red1917
Yeah just come shoot the October match at AGC,...

Yeah just come shoot the October match at AGC, it’s beginner friendly, and as long as you’re safe how competitive you are will really only matter to you. A decent belt and holster is really all you...
Forum: Wanted to Buy September 15th, 2020, 10:39 AM
Replies: 8
Views: 465
Posted By Red1917
PM sent

PM sent
Forum: Wanted to Buy September 10th, 2020, 04:49 PM
Replies: 6
Views: 588
Posted By Red1917
I have a 1916 Izhevsk M91 I am thinking of...

I have a 1916 Izhevsk M91 I am thinking of selling. PM me if interested
Forum: Competitive Shooting September 2nd, 2020, 11:08 PM
Replies: 3
Views: 408
Posted By Red1917
These sound like fun I hope to make it to one...

These sound like fun I hope to make it to one eventually, all the AGC matches have been taking up my time but I love getting the milsurps out for some exercise
Forum: Wanted to Buy August 16th, 2020, 07:08 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
You gotta try one out. The K11/G11 actions are a...

You gotta try one out. The K11/G11 actions are a work of art
Forum: Wanted to Buy August 16th, 2020, 07:03 PM
Replies: 10
Views: 652
Posted By Red1917
I would say a show if one doesn't turn up here....

I would say a show if one doesn't turn up here. You should be able to find a nice shooter with that budget
Forum: Wanted to Buy August 16th, 2020, 07:01 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
Yeah they are sweet, the K31 is nice but I love...

Yeah they are sweet, the K31 is nice but I love the action on the older rifles
Forum: Wanted to Buy August 16th, 2020, 05:17 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
Thanks for the link, but luckily I was able to...

Thanks for the link, but luckily I was able to pick up a nice K11 locally
Forum: Wanted to Buy August 14th, 2020, 02:46 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
Found a great k11, thanks to hchon

Found a great k11, thanks to hchon
Forum: Wanted to Buy August 12th, 2020, 07:09 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
Thanks for the replies. PM sent to hchon

Thanks for the replies. PM sent to hchon
Forum: Wanted to Buy August 12th, 2020, 05:14 PM
Replies: 11
Views: 541
Posted By Red1917
WTB Swiss K11

As the title says, looking to pick up a K11 carbine. Budget would hopefully be in the $450-ish range ideally but will pay a fair price for a fair rifle. Let me know what you got!

Also casually...
Forum: Competitive Shooting August 7th, 2020, 11:15 PM
Replies: 24
Views: 1,441
Posted By Red1917
I’m glad this kind of validated my feeling most...

I’m glad this kind of validated my feeling most people had more fun on the madness stages. Nothing wrong with normal steel challenge but transitioning more toward a general action pistol match seems...
Forum: Shotguns August 7th, 2020, 12:07 PM
Replies: 18
Views: 1,049
Posted By Red1917
Nordic components is good stuff, I have their...

Nordic components is good stuff, I have their tube on my shotgun works great
Forum: Competitive Shooting August 2nd, 2020, 11:00 PM
Replies: 43
Views: 2,571
Posted By Red1917
Those all look like fun. We need to figure out a...

Those all look like fun. We need to figure out a way to rig up some moving rifle targets
Forum: South Carroll Sporting Goods July 24th, 2020, 11:04 PM
Replies: 7
Views: 899
Posted By Red1917
How’s the c&r selections?

How’s the c&r selections?
Forum: The Depot July 24th, 2020, 04:20 PM
Replies: 44
Views: 2,998
Posted By Red1917
Yup! Check this page out:...

Yup! Check this page out: https://www.associatedgunclubs.org/product-category/shooting-supplies/

I bought one of the 10” gongs a while ago
Forum: The Depot July 24th, 2020, 04:09 PM
Replies: 44
Views: 2,998
Posted By Red1917
AGC sells targets, mounting brackets, and 2x4s,...

AGC sells targets, mounting brackets, and 2x4s, you can buy a whole kit right there and set it up and shoot. Proceeds help action shooting
Forum: Gunsmithing July 24th, 2020, 12:00 PM
Replies: 17
Views: 986
Posted By Red1917
I load them full and leave them in my bag for...

I load them full and leave them in my bag for matches, gen 2 and 3s and never had an issue yet, had most of them for years at this point
Forum: Competitive Shooting July 13th, 2020, 12:22 PM
Replies: 102
Views: 4,591
Posted By Red1917
Yes join the dark side. My times might've slowed...

Yes join the dark side. My times might've slowed some but damn is it fun to shoot these stages with an ak
Forum: Curio and Relic (C&R) July 7th, 2020, 12:48 PM
Replies: 29
Views: 2,938
Posted By Red1917
Nice pickup. My winchester M1917 is one of the...

Nice pickup. My winchester M1917 is one of the most accurate surplus rifles I own, one of my favorite to take to the range
Forum: Competitive Shooting July 2nd, 2020, 11:16 AM
Replies: 102
Views: 4,591
Posted By Red1917
Coach there is an informal pistol only practice...

Coach there is an informal pistol only practice event tonight on the action bays 530-8 if you can make it. Would be a good opportunity to get an idea what to expect for the match and try your gear.
Forum: Rifles June 1st, 2020, 09:00 PM
Replies: 61
Views: 3,513
Posted By Red1917
They’re great guns, love mine. My buddy was...

They’re great guns, love mine. My buddy was shopping some ARs late last year and several shops had deltons in the $500 range
Forum: South Carroll Sporting Goods May 29th, 2020, 09:48 AM
Replies: 6
Views: 819
Posted By Red1917
Any interesting milsurps?

Any interesting milsurps?
Showing results 1 to 35 of 305

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:26 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
© 2019, Congregate Media, LP Privacy Policy Terms of Service