Go Back   Maryland Shooters > Search Forums
Don't Have An Account? Register Here

Showing results 1 to 35 of 1000
Search took 0.39 seconds.
Search: Posts Made By: teratos
Forum: Rifles Yesterday, 10:33 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
You are wicked. Lol.

You are wicked. Lol.
Forum: NFA/Class 3/Title II Yesterday, 08:18 PM
Replies: 122
Views: 10,518
Posted By teratos
Iím with you. I canít fathom how a form 1íer...

Iím with you. I canít fathom how a form 1íer could get dinged.
Forum: Rifles Yesterday, 06:47 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
WellÖ.. I1_mfhMmmIs The first thing...

WellÖ..


I1_mfhMmmIs

The first thing I do with any old firearm is take it down to nuts and bolts. I can get to know the mechanism, polish parts that need it, look for excessive wear, replace...
Forum: Rifles Yesterday, 03:19 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
For Star Wars geeks itís cool. Everyone else...

For Star Wars geeks itís cool. Everyone else thinks Iím an idiot. Lol.
Forum: Curio and Relic (C&R) Yesterday, 02:10 PM
Replies: 11
Views: 407
Posted By teratos
That was my first thought! Then I searched for...

That was my first thought! Then I searched for stocksÖ
Forum: Rifles Yesterday, 02:07 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
In my cartÖ.havenít ordered yetÖ

In my cartÖ.havenít ordered yetÖ
Forum: Rifles Yesterday, 01:25 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
Itís a useless gun, and I love it. Everyone that...

Itís a useless gun, and I love it. Everyone that has picked it up has smiled.
Forum: Maryland 2A Issues Yesterday, 10:57 AM
Replies: 11
Views: 678
Posted By teratos
Thumbs up Dumb suit, IMO. Itís going to go in ďourĒ favor...

Dumb suit, IMO. Itís going to go in ďourĒ favor and they will have more opposing precedent.
Forum: Rifles Yesterday, 10:53 AM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
It’s real wood. lol. I NEEDED this gun.

It’s real wood. lol.

I NEEDED this gun.
Forum: The Depot Yesterday, 10:53 AM
Replies: 22
Views: 485
Posted By teratos
Awesome!

Awesome!
Forum: Rifles Yesterday, 10:47 AM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
I get no points for cleverness. Only for having...

I get no points for cleverness. Only for having an American Express card.

https://cantoarms.com/shop/
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 11:43 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
Lol. Yeah. Thereís like 4 things going on there. ...

Lol. Yeah. Thereís like 4 things going on there. ADD.

THANKS!
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 09:08 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
I donít like the offset scope mount. Itís TOO...

I donít like the offset scope mount. Itís TOO offset. I think Iíll just mount the scope to the top rail and be done.
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 08:14 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
.22 build. 80% lower, upper from the bin....

.22 build. 80% lower, upper from the bin. BCG/Barrel are CMMG 4.5Ē. The grip, scope, barrel dressing come from Canto Arms.
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 04:15 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
I should be starting on mine soon. Weíll see how...

I should be starting on mine soon. Weíll see how it works our.
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 04:06 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
Canít wait to hear how it does!!!

Canít wait to hear how it does!!!
Forum: Rifles January 22nd, 2022, 03:41 PM
Replies: 114
Views: 14,068
Posted By teratos
Nice!!! Glad it works. Now letís do an integral...

Nice!!! Glad it works. Now letís do an integral suppressor and put a stock on it!
Forum: Preppers January 22nd, 2022, 12:08 AM
Replies: 229
Views: 5,840
Posted By teratos
Antimony. Never more, never less.

Antimony. Never more, never less.
Forum: NFA/Class 3/Title II January 21st, 2022, 10:13 PM
Replies: 30
Views: 2,851
Posted By teratos
Thatís EXACTLY how a company should act if they...

Thatís EXACTLY how a company should act if they want repeat AND new customers. Great story. If I ever buy a commercial suppressor, itíll be from them.
Forum: Maryland 2A Issues January 21st, 2022, 09:59 PM
Replies: 10
Views: 383
Posted By teratos
Welcome back, sir!

Welcome back, sir!
Forum: Maryland 2A Issues January 21st, 2022, 08:42 PM
Replies: 25
Views: 1,002
Posted By teratos
You’ve been a great help to me! It will always...

You’ve been a great help to me! It will always be appreciated!

I met Henry in 2013 when I was walking around with John Josselyn. We talked some on Facebook. RIP.
Forum: Preppers January 21st, 2022, 08:12 PM
Replies: 229
Views: 5,840
Posted By teratos
Frosh is looking to ban homemade firearms....

Frosh is looking to ban homemade firearms. Hysterical.
Forum: Rifles January 21st, 2022, 07:45 PM
Replies: 29
Views: 1,934
Posted By teratos
Thatís gorgeous.

Thatís gorgeous.
Forum: Wanted to Buy January 21st, 2022, 04:49 PM
Replies: 0
Views: 131
Posted By teratos
WTB: your beat up Enfield.

I need an Enfield receiver/bolt for a project. Rust is fine, it just needs to work. I’m building a De Lisle carbine replica. If you have something you’d let go cheaply please let me know. Thanks!!
Forum: Gunsmithing January 21st, 2022, 02:47 PM
Replies: 39
Views: 2,033
Posted By teratos
I'm going to make up my own models. My .50...

I'm going to make up my own models.

My .50 Beowulf will be "Frosh's Wife's Strap-on"
Forum: Maryland 2A Issues January 21st, 2022, 10:28 AM
Replies: 49
Views: 1,564
Posted By teratos
I do actually have a "doctor bag". Black leather...

I do actually have a "doctor bag". Black leather thing. I have a fairly extensive med kit. I just need an ambu-bag and I'll be all set for in-the-field intubations. I do not have an AICD, and...
Forum: Maryland 2A Issues January 21st, 2022, 08:34 AM
Replies: 49
Views: 1,564
Posted By teratos
Why does it have to be one or the other?

Why does it have to be one or the other?
Forum: Gunsmithing January 21st, 2022, 12:31 AM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Yeah, I’ll take 20%. I expect it to be a very low...

Yeah, I’ll take 20%. I expect it to be a very low pressure system, which should cut back on gas in the face/schmutz in the upper/BCG. Plus, I’m putting an 8” suppressor in front of the muzzle. I’ll...
Forum: Gunsmithing January 21st, 2022, 12:09 AM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Oh. Yeah. Iíll need a roller delayed .300 BLK.

Oh. Yeah. Iíll need a roller delayed .300 BLK.
Forum: Gunsmithing January 21st, 2022, 12:08 AM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Thatís not my understanding, however there may be...

Thatís not my understanding, however there may be a different philosophy as many of the reflex designs are used on precision/long range rifles in Europe. The 2 biggest factors in efficacy of a...
Forum: Gunsmithing January 21st, 2022, 12:01 AM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Wanna do it on the MP5? If you want to do it on...

Wanna do it on the MP5? If you want to do it on the AR, I can probably make you the barrel nut/mount. I haven’t looked much at the MP5s. Should be able to utilize the SD mount and handguard.
Forum: Preppers January 20th, 2022, 11:45 PM
Replies: 229
Views: 5,840
Posted By teratos
His and hers? lol.

His and hers? lol.
Forum: Gunsmithing January 20th, 2022, 11:34 PM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Smile Thereís gonna be a bill to ban ghost guns this...

Thereís gonna be a bill to ban ghost guns this year. Lol.


Iím very interested in reflex designs. I gotta just file the Form 1 and do my AR. If you arenít familiar with reflex suppressors,...
Forum: Gunsmithing January 20th, 2022, 11:10 PM
Replies: 22
Views: 444
Posted By teratos
Thanks! The bare minimum I need to do to get it...

Thanks! The bare minimum I need to do to get it welded Is favorable. I plan to do an integrally suppressed MP5. I donít want an SD barrel. I have some ideasÖ..
Forum: Reloading January 20th, 2022, 10:32 PM
Replies: 12
Views: 368
Posted By teratos
Ah. Good to know. Thank you!

Ah. Good to know. Thank you!
Showing results 1 to 35 of 1000

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 06:31 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions, Inc.
© 2021, Congregate Media, LP Privacy Policy Terms of Service